• Verscherpte Corona regels

• Verscherpte Corona maatregelen op Sportpark Olpae
    Vanuit de overheid worden regelmatig updates over richtlijnen van de coronamaatregelen gegeven, dit heeft ook gevolgen voor ons als voetbalvereniging. Door de alsmaar stijgende landelijke besmettingscijfers (ook in onze omgeving) willen wij via dit bericht u als lid, vrijwilliger en supporters informeren over de extra maatregelen die we als hoofdbestuur hebben genomen over het gebruik van onze accommodatie. Het bestuur heeft besloten dat met onmiddellijke ingang de kantine (en terras) gesloten wordt een half uur na de laatst gespeelde wedstrijd. Dit geld voor alle teams binnen onze vereniging. De kantine gaat op de trainingsavonden voorlopig ook nog niet open.

Wij vragen uw begrip voor de extra maatregel die wij als bestuur hebben genomen. Wij vinden dit besluit heel vervelend, maar kunnen niet anders.
    Het is niet de gastvrijheid die we nastreven, maar het is nodig om de risico’s te beperken.

Het bestuur.